Minnen

Haha jag och Pernilla sitter på msn och pratar och kollar igenom gamla festbilder och så. Har inte blivit så mycket sånt det senaste året typ, lite tråkigt faktiskt. Men vi har rätt kul åt bilderna :P Helt mobbade, tänkte visa några gamla bilder bara för att jag inte har något bättre för mig just nu :P


December 2006. När jag och Sandra fyllde 17


Valborg 2007. Jag och Pernilla badar :))


September 2007. På den tiden hade jag bara min mobilkamera :P


Pernilla ställer upp alla flaskor så fint :P


November 2007. Amanda tar kort på mig. Ja, jag hade rosa hår ;o


Mars 2008 på Flame


Jag, Sandra och Pernilla på Flame.. December 2008


Valborg 2010


Avslutar med denna bilden på mig och Pernilla :)) Också från Valborg

Haha! Man ser verkligen förändringarna som skedde med en på dessa bilderna. Kära minnen alltså. Vi får skapa fler snart

Härligt, en Billy Talent t-shirt! tror jag iaf ;D

Gillar det rosa håret^^ Hade också rosa hår 2007 :p haha. Fast tillsammans med svart ^^

Åh det är så härligt att titta på äldre bilder! :D Man blir lite lagom nostalgisk :P

Roligt att kolla bilder sådär! :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: