Håruppsättning

Två gånger på dom här 10 veckorna kommer vi har lektion där vi lär oss lite håruppsättningar och sånt. Idag var en av dom lektionerna och det var väldigt roligt. Vi skulle först locka håret med en plattång, sedan tupera och sätta upp det på något snyggt sätt. Skulle också göra minst en sorts fläta och sen sätta i någon detalj i håret. Jag har aldrig gjort något sånt här innan, så det var kul att testa :))


Den här uppsättningen gjorde jag på Åsa


Och den här gjorde Åsa på mig. Hon satte upp håret på sidan och gjorde en fläta på andra sidan


Bild på den snygga fiskbensflätan hon gjorde på mig :))

Den sista frisyren var riktigt läcker!



Skön kväll på dig!

Kramar från Camilla i Kungsbacka

Aha okej! Är du inte rädd att det ska läcka in då?

Tack för svar :D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: