. . . . .

Har inte fotat på ett tag nu, så det får bli en gammal bild idag igen..

På lektionen idag hade vi Studio/TV. Vi skulle först göra en sminkning för TV på 45 minuter, sedan en galasminkning för en programledare på 15min och till sist en på 5min. Haha, shit vad stressigt det var, men roligt :P Man måste kunna göra en sminkning snabbt ifall den man ska sminka skulle vara sen och man inte har mycket tid på sig. Det var iaf kul, men tror inte att jag kommer sminka för TV nångång, det är roligare till fotograferingar. Fast man vet aldrig ;P
Har inte blivit några bilder här från utbildningen denna veckan. Vi hade 60-tal i måndags och 50-tal igår. Imorgon ska vi ha en hår-lektion för att förbereda oss till på fredag då vi ska göra en brud-makeup. Ska komma på en sminkning själva och ha med oss någon som ska sitta modell. Kommer bli kul :))
Efter lektionen träffade jag min älskling i stan. Gick runt lite i nordstan och satte oss sedan och åt glass :P Det var mysigt..


fin bild :D

jag älskar dina bilder, gamla som nya :)

En liten fråga, hur fan gör man för att ta sånna där bilder!? :O Strand, vatten, blå ton, mystik osv...

sv: härligt att höra :) med mig är det också bra :)



super snygg bild igen! =)

Åh så fint du fotar :P Reser du mkt eller har du typ tillgång till sånna här fina platser??? :) ;D

Tack så jättemycket för svar! ^^

hej jag har en tävling där du kan vinna ett valfritt smycke! du får supergärna vara med: klicka på länken här under :)

http://vadfanskajagheta.se/2011/february/tavling-14-vinn-valfritt-smycke-fran-bstor.html#comment

sv: Varsågod! Vilken himlans fin bild! :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: