Rainbow Connection

Jag letade efter ett nagellack i flera olika affärer, men just det var slut på alla ställen jag kollade. I onsdags hittade Lisa det, så hon köpte det för mig :)) Det är O.P.I Muppet Collection, Rainbow Connection. Ett glitter med olika färger och olika storlekar på glitterkornen. Riktigt fint :D
Har använt mitt starfilter till bilden..

Snyggt glitter & gillar verkligen bilden.

så snyggt! Men vilken photoshop föredrar du ?

Skitsnyggt! Vart är det köpt någonstans? :)

rikdigt fint! :D är det svårt att göra sådär fina naglar? :)

kram!

snyggt!

sv; Okej! :D men det såg rikdigt fint ut! :) kanske ska testa :P

häfigt! Vet att min vän köpte det där nagellacket nyss :)

snyggt!

Anonym

vart köpte din vän nagellacket?


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: