Inte okej

Jag vill bara göra det klart för er som kopierat mina bilder och lagt upp dom på weheartit att det inte är okej utan att fråga även om jag är länkad. Jag hittade 8 av mina bilder nyss och jag hade ingen aning om att mina bilder ens fanns där.
Jag vill inte ha mina bilder där eftersom det är många som tror att man bara kan kopiera bilder därifrån, använda och sen skriva att dom är från weheartit. Skulle jag vilja lägga upp bilder där kan jag fixa det själv.


Fick bli en bild också för att det inte ska se tomt ut..

Tyvärr är det sååå många som icke har någon respekt för andra och vad som är rätt eller fel. Tråkigt.



Vacker somrig bild:)

Folk verkar verkligen ha problem med copyright lagen tyvärr :( Skit trist !!!!!

Hejsan!



Först vill jag säga att du har en sån fin blogg :)

sen för det andra har du tips hur man kan få en bra volym på sitt hår, som t.ex blond. För ska till frissan imorgon och såg att du hade jättesnygg blondfärg på håret? kram

Vilken dålig stil, sånt ogillas.

dina bilder är så galet fina!

Jättesnygg bild! :)

Älskar dina bilder, du är grym!

Lina

Hejj !!



Vill första börja med att din blogg är riktigt fin

och för det andra så är du en riktigt bra fotograf,jag gillar själv att fota och ta bilder,men jag är inte så bra som dig,men jag för ju öva mig fram



Kram Lina (:


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: