Galen solnedgång

Några fler bilder från den fina solnedgången i söndags :)) Den sista bilden är en HDR gjord på två handhållna bilder.





Så vansinnigt vackert! :)

Galet vackert !!!!

Häftiga bilder! jag älskar solnedgångar :)

åh, soluppgångar/nedgångar är bland det vackraste som finns:) Jätte fina bilder

Jag beundrar dig och dina bilder i hemlighet sedan något år, men nu i juletid tänkte jag lämna en kommentar ;)



Egentligen är dessa bilder inte direkt snyggare än dina vanliga bilder. Men det säger inte så mycket eftersom även dessa är fantastiskt snygga. Gillar verkligen hur hela scenen har fått samma rödaktiga färg som själva sol(nedgången). Mycket mycket snygga bilder.

Jädrans vad vackert! Du är grym Johanna på att föra över känslan på plats till dina bilder! :D

Sanslöst vackert! :)

Så vackra! :)

jättesnygga bilder! :)

När du gör dina HDR-bilder, använder du då av Photomatix för att lägga ihop dom? :)

Jätte fint!



Underbara bilder!



Du missar väl inte att de snart finns 5 tävlingar uppe på min blogg och en på min facebooksida?

In och tävla!

Underbara bilder :Dd

Den sista bilden var riktigt snygg! :D

vad duktig du är :)

Riktigt vackra bilder, speciellt den i HDR.

Helt galet otroligt sjuuukt vackert ! aldrig sett någon finare solnedgång !


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: