Sidecut

Var hos frisören idag. Jag ville göra nånting med mitt hår, gillade verkligen inte som det var. Hade nästan alltid uppsatt för att det aldrig blev bra när det var hängande. Men nu klippte jag upp det rätt mycket och gjorde en sidecut och jag är jättenöjd :D Klippte inte bort så jättemycket, typ lagom tycker jag :)) Så kan jag dölja det också om jag skulle känna för det.
Försökte ta bild på det, men tycker inte det ser lika bra ut som på riktigt, men lägger upp en som jag tog i spegeln iaf. Ska försöka ta en bättre nångång, men denna får duga sålänge :P


Du e ju såå fin!:)

skitsnyggt, really!!

Fint ditt hår blev :)

vsg :) allt bra med dig? :)

fin ! :D

Snyggt! :D

Förresten, vad är det för kamera du har? :D

Felicia :)

Hejee :)

Jo du verkar vara en mycket duktig fotograf och kanske vet om det är några större skillnader på Nikon/Canon system kamera. Ska nämligen köpa en snart och velar fram och tillbaka, så är den ena bättre en den andre, Bättre optik...? '

Är jätte tacksam för svar. Kraam :))


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: