Pernilla

Idag kom Pernilla hit en stund. Jag sminkade och fotade henne lite :P Ville fota med mina studioblixtar som jag inte har använt så jättemycket och det är inte lika roligt att fota sig själv. Testade lite bilder i motljus. Tycker faktiskt att det blev rätt bra, men vet inte hur mycket den där ljusbollen från blixten stör :P Fast jag blev iaf ganska nöjd ändå :))




Sista bilden på Pernilla var finast. Hade inte cirkeln varit så hård i kanterna hade det blivit riktigt bra på resten av bilderna, men det kommer :)

SV: Jo så långt är jag med, men hur får du glittret där du vill på nageln? :P

Bara att fortsätta öva :)

Annars tycker jag du är jätteduktig.

Den med solfjädern var riktigt fin! :)



SV: Hehe okej var det så enkelt :P Har försökt men aldrig fått till det med glitter nån gång :P

Jag är med i en fototävling och skulle bli så glad om du röstade på min bild och som tack får du en länk :D



rösta här----> http://tavling.idg.se/pc-for-alla/sommar2011/pafageloga-0




Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: