Kvarn

Redigerade en bild som jag tog för precis ett år sen när jag var hemma hos Tobias i Mellby för första gången :P Var en väldigt mysig kväll, varmt och fint väder. Lite skillnad mot idag när det har ösregnat heela dagen ;o Var ute i knappt en halv minut och det såg typ ut som att man hade duschat nästan :P
Kommer ihåg att jag saknade mitt vidvinkel väldigt mycket när jag fotade denna bilden. Var precis som att jag fick med kvarnen på bilden typ för jag kunde inte gå längre bak. Vi tänkte att vi skulle ta nya bilder helgen efter, men då hade vingrna ramlat av på den ;o Så vi hade tur ändå att vi fick bilder på den innan dom ramlade av. Dom har fortfarande inte kommit upp igen. Jag som hade velat fota fler bilder där..

Tog 4 bilder för hand som jag har gjort HDR med. Det är ganska svårt att ta bilderna på exakt samma ställe och ändra inställningarna mellan varje bild när man inte har stativ :P


Du är verkligen dukigt på att få till starka och vackra färger och ljus i bilderna! :D

Amanda

Wow! Du är verkligen GRYM på att fota! Superfina bilder!

Så vackert! Även om det syns att det är HDR så är det ändå inom gränsen. Många som fotograferar HDR överdriver ganska mycket...

Jättefin bild !!

ascool ju :)

Älskar verkligen denna bild.

Gud va fin !

Hej jag skulle behöva en design och skulle vara jätte tacksam om du kunnde göra en till mig :)

Härlig bild :D

grym bild!

Jättefin bild!

Urfina bilder

om du inte har ett konto på 500px.com så tycker jag du ska haffa ett =) Härlig känsla i bilden!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: