Hemma igen

Kom hem från Grekland tidigt igår på morgonen, men har inte suttit vid datorn så mycket sen jag kom hem. Tänkte iaf göra ett inlägg innan jag ska gå och lägga mig :P
Har haft en väldigt mysig vecka på Kreta med min älskling. Jättebra hotell, staden var mysig, väldigt varmt och massa god mat :)) Det enda negativa var att det var röd flagga på stranden på grund av stora vågor, så vi kunde inte bada förrän i slutet av veckan. Jag gillar inte att bada i poolen, så vi var ändå nere vid havet varje dag. Tycker det känns härligare att ligga på stranden än vid poolen på hotellet :P
Jag har väl fotat en del, men det är typ mest vanliga semesterbilder eller vad man ska säga. Finns inte så mycket att fota på sånna turistorter direkt, men jag tyckte att det var rätt roligt att fota vågorna när dom var så stora :P Fina solnedgångar var det också. Bilder kommer väl komma upp någon gång iaf. Har bara redigerat en än så länge.
Det har iaf varit en jättebra vecka :D


Du har verkligen jättefina bilder. Du är helt otrolig på att ta kort!!

Välkommen hem till liite tristare väder då ;) kul att du haft de bra! :)

Välkommen hem igen. Jättefin bild! :)

Sandra

grymt härlig bild! :)

hoppas resan vart bra :)

Härligt !


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: