Vatten

Jag har vart med Tobias i helgen, så har inte haft tid att redigera bilder och lägga upp här. Men har fotat lite iaf i fredags och igår :P
I fredags på kvällen hade vi inget att göra, så vi åkte till Kvarnbyn för att fota lite vatten. Jag har vart där en gång innan för snart ett år sen och det är väldigt fint där. Fast nu var det lite för mycket vatten :P Blev inte så jättebra på bild, så får åka dit nån annan gång igen till sommaren eller något. Har bara hunnit redigera en bild än så länge, men det kommer säkert fler bilder imorgon.


wow vilken bild ! :O

vad häftig bild! :)

Nu ska jag vara fullständigt ärlig och erkänna att jag inte orkar svara på helgens kommentar så skickar samma meddelande till alla :)



Hur har helgen varit?

Kramar

cool bild den vart lite mystiskt på något vänster men snyggt!

Vad har du för objektiv och vilken slutartid på den här bilden? Gillar din blogg och älskar dina foton!!!

Jag gillar bilden :)

Supermysig bild!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: