Vårbilder

I lördags var det härligt väder ute, så jag och Tobias ville gå ut lite. Vi gick först runt i slottsskogen en stund, fotade lite också. Tog av mig jackan också för det var så varmt och gick runt i linne! Så härligt att det äntligen blivit vår på riktigt. Efteråt åkte vi in till stan, men var inte kvar där så länge. Använde mina nya skor också och nu sitter jag med massa skavsår på fötterna ;o Inte bra!





Super fina bilder !

Fina bilder! :)

Fina bilder, blir så galen på att det inte finns något fint att fota här hemma ännu :( Jädrans blommor :P

Fin blogg:)

Har en veckans bloggtävling ochd et skulle vara roligt om du ville vara med i den?:)

Iaf så står allt i bloggen :P

Ha det bra:)

jossan

hejsan! älskar din blogg, du tar alltid så fiina foton :) jag älskar att fota, dock är jag inte så pro menmen :P jag har en fråga och om du skulle kunna svara på den, typ idag i bloggen skulle det göra min dag :D: hur fotar man bilder (som ovan) så att det blir som bubblor på bilden??? enormt tacksam för svar, det skulle verkligen vara toppen att få veta :D:D:D

Supersnygga bilder.


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: