Ullared

Igår var jag i Ullared med mamma, Viktor och Lisa. Kom dit vid 8.20 typ och det var inte så mycket folk. Jag köpte bara lite smågrejer typ. Blev mest sminksaker och nagellack :P Lite annat också.. Köpte inga kläder eller smycken, fanns inget fint. Förutom en skinnjacka jag hittade som jag ville ha, men den fanns bara i grönt ;o Det var elakt, ville ha svart ju. Blev inga skor heller :o Jag brukar typ alltid hitta skor i någon av dom butikerna på utsidan ;o
Här är några bilder på en del av det jag köpte iaf.


Tre nagellack med smala penslar.
Så jag kanske slipper måla med en nål när jag ska göra ett smalt streck eller så :P



Två st eyedust och några penslar


Fler lösögonfransar är alltid bra att ha. Mina sånna buketter (dom man sätter en och en) tog slut under min utbildning. Går ju att använda dom flera gånger, men jag slänge mina ändå..


Och den texten som jag hängde över min säng :))

Kul med Ullared! Bara varit där en gång - men vill verkligen tillbaka snart igen!

Jag är med i en fototävling och jag vill att ni röstar på mig via

http://mohammedialdebis.blogg.se/2011/april/fototavling-2011-3-borja-rosta.html#comment



Bara kommentera nummer 11 och jag har chans att vinna! Tack<3





Tack på förhand!

//Anthony


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: