Tusen och en natt

Tusen och en natt var temat som vi skulle inspireras av på vårat sista prov i fredags. Ett roligt tema tycker jag, fick upp massa idéer med en gång i huvudet :P Tänkte på typ Aladdin, öknen, guld och skatter m.m.
Så jag gjorde en sminkning med en helt guldig bas, några guldiga och turkosa stenar i pannan och under ögonen, en eyeliner med lite egyptisk stil med lite guld-glitter på det och en guldig mun :P Hade lånat en turkos sjal av mormor också för att få lite mer helhet. Tanken var lite att hon skulle se ut som en guldstaty.
Har tänkt göra ett inlägg med en sammanfattning om utbildningen med bilder från nästan alla lektioner (dom jag har fotat på).


Lisa, min brors flickvän var snäll och satt modell åt mig :)) Jag blev väldigt nöjd med sminkningen! :D

Anonym

Snyggt, men vad har hänt i pannan?

Snyggt! /J

SVAR: ja, bloggsvar fungerar igen :D



Jag har en fråga angående min design som jag skulle uppskatta om så många som möjligt svarade på. Därför undrar jag om du skulle kunna gå in på min blogg och se vilket alternativ du skulle föredra?



DIREKTLÄNK: http://angelica.blogg.se/2011/april/vad-tycker-ni.html#trackback

jag undrar samma som anonym..

Lisa

Anonym

Hade massor av eksem när jag var liten och rev alltid upp såren så nu är det bara massa ärr


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: