Nytt

Fortfarande väldigt härligt väder :)) Fast om man kollar väderprognosen ska det bli lite sämre efter imorgon ;o Vill inte! Hoppas det ändrar sig! Så härligt när man inte behöver ha jacka och sånna grejer. Hade på mig lite nya kläder igår, eller shortsen köpte jag i vintras, men har inte använt dom förrän nu och toppen köpte jag i torsdags när jag och Tobias var i Trollhättan. Tog en snabb bild på det bara för jag tyckte om dom kläderna så mycket :P Väldigt intressant, jag vet ;o
Snart ska jag och mamma åka till Frölunda torg. Dom har ju öppnat den nya delen nu som jag inte har sett. Nu när dom byggt ut det flera gånger är det väldigt stort :P Bra tycker jag eftersom det tar typ 5 minuter dit för mig med bil eller buss :)) Får se om jag hittar nånting sen :P


Jag älskar sommarkläder :))

Riktigt snyggt!

snyggt

Svar: Tackar! ja riktigt vackert :)

sv: okej tack! :) dock så räckte de inte till en vinnst, men tack ändå :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: