Mer vattenbilder

Har redigerat några bilder till från i fredags nu.





Tyckte inte om färgerna så mycket på den vänstra bilden, så jag bara gjorde nånting för att försöka få det lite bättre. Blev det bättre med dom blåare färgerna eller dom orangea?

superfina!!!! det är så häftigt när du får vattnet sådär mjukt! :)

både den oranga och den blå bilden var fina men jag tror den blå är lite finare. :)

Super snygga ! :)

Roger Lindholm

Fantastiska vattenbilder du bjuder på!! En fråga: Har du använt dig av något filter för att kunna förlänga exponeringstiden? Du har ju klockren kontroll på belysningen trots den långa exponeringen.



Båda bilderna är supersnygga men den blåa är nog snäppet finare.

Svar till Roger:



Tack så mycket! :)) Nej, jag har inget filter på. På den andra bilden har jag lagt ihop två bilder med olika exponeringar för att få bort det överexponerade. Dom andra bilderna var lite underexponerade, så dom ljusade jag bara upp efteråt i Photoshop.

Använder du stativ när du fotar bilderna på forsen?

jättefina bilder. tycker ändå att den oranga bilden ger mer värme och liv. den andra påminner lite om teaterstuket om man kan kalla d så :)

Gillar första & andra bäst =)

Hur gör du när du redigerar vattnet? för att det blir så fint :)

älskar dina vatten bilder!

kan du inte göra ett inlägg och visa hur du gör när du redigerar dem? skulle va jätte kul! :)

häftiga bilder! :)

Fina bilder! Jag gillar den med orange ton bättre. Den andra ser så kall ut! Var är bilderna tagna?

Snygga :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: