McFly

Hoppas det finns några som läser min blogg som gillar McFly. I så fall tycker jag att ni ska gå in på den här bloggen och skriva era namn och göra så vi har en chans att få McFly hit till Sverige. Jag har bara sett dom två gånger och då har jag fått åka till London eftersom dom aldrig kommer hit. Är inget fel på att åka till London, men det kostar lite mycket :P


6 December 2007, Wembley Arena - Greatest Hits tour
Innan konserten kom dom ut på en liten scen utanför och då stod jag längst fram :))



27 November 2008, Wembley Arena - Radio:active tour
Denna konserten finns ju på DVD, så kan titta på den massa gånger, men det är ju inte som att vara där precis :P


Så gå in och skriv era namn och få McFly till Sverige!
getmcflytoswe.blogg.se

DOm MÅSTE komma hit! Alltså jag har fortfarande inte köpt DVDn det är KAOS! fy skäms på mig!

Mcfly fan här alltsåå! Skriver på :D

Nej inte hela det är katastrofalt dåligt av mig!!! Har sett några klipp på youtube dock men man blir ju bara mer sugen att se hela då! Jag vet dumma Lena!



Hur många DVDer är släppta i Sverige vet du det? Ska nog köpa in dom på onsdag när jag får mina pengar :)

Skulle inte ha något alls emot att se dem !!! Sjukt bra

Malin

MCFLY!!!!! Älskar dom! Det bästa bandet som finns och någonsin funnits enligt mig, they are totally amazing!:D

natalia

DE E SÅ BRA !!!

Älskar De!

AHH! Var du oxå på wembley och såg deras radio:active tour?!?! Vi satt lite väl långt bak, men annars var det en helt awesome spelning tyckte jag iallafall! :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: