20 April

Jag kom fram till Tobias lite innan sju på kvällen. Tar typ två timmar att åka dit från mig så det är tur att han har en lägenhet här i Göteborg också :P Det var bra väder så vi gick ut en stund efter jag hade kommit. Hade med oss kamerorna, men fotade inte så mycket för solen var på väg ner och bakom alla träd.
Det är mysigt ute på landet tycker jag. Var längesen jag var hos honom nu, tror senast var i slutet av december ;o Ska nog inte ta så lång tid innan jag åker dit igen iaf :P

Hittade en spindel som satt bra i ljuset där :P Vet inte riktigt vilken av dom här två bilderna jag gillar mest. Tycker om ljuset och spindelnätet i den översta bilden, men man ser inte spindeln så bra på den.. Så tror nästan att jag gillar den andra mer :P Haha

 


Dö snygga bilder =D

Allt bra idag??:D

Glad påsk!

jag älskar din blogg nu och har följt dej jätte länge! fått massor av tips härifrån :D



Gå in här: http://mkarlstrom.blogg.se/2011/april/utkast-april-15-2011.html#comment : och hjälp mej vinna en reflexskärm. rösta på bidrig numer 14, det hade vart jätte gulligt! :D

coola bilder - men uh vilken äcklig spindel !

Superläckra bilder, måste verkligen få kläm på det där med solnedgångsfotografi! :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: