Lalala blommor

Idag var det fint väder för en gångs skull ;o Tänkte att jag skulle gå ut och fota, men visste inte riktigt vad. Men jag bestämde mig till slut för att åka till Botaniska. Tänkte att jag skulle fota lite motljusbilder för det är så himla fint :D Men jag kom dit lite för sent, så det mesta låg i skuggan. Klockan var typ 5 när jag kom dit, trodde inte att solen försvann därifrån så tidigt :P Fast allt låg inte i skuggan som tur var, så lite motljusbilder kunde jag fota. :D






wow vilken häftig blogg du har :)

hoppas allt är bra med dig.

KRAM

Jättefina lövbilder :)

varse :)

Väldigt fint! :) Bra jobbat, du är verkligen superduktig (:

Jag älskar verkligen sista bilden. Ljuset, färgen, allt. Riktigt grym bild.

Fantastiskt vackra bilder! Jag älskar motljusreflexer...tycker det är så fint! :O))

Jag vill också ha sånt ljus men det är fint väder hos mig varje dag jag jobbar och mindre sol de dagar jag är ledig! Men det går väl ändå! Fast de tär svårt att få vackra motljusbilder utan sol! ;O))



ha en fin lördag!

Hello

Otroligt vackra bilder du tar.


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: