Star Girl

Här är resten av bilderna från igår när Kranya sminkade och fotade mig :))
Som jag skrev i förra inlägget kunde inte hela skorna få plats på alla bilderna för det
var en trappa precis där ;o
Går att klicka på några av bilderna för att se dom större!






Närmare bild på sminkningen :))
Denna bilden tog jag själv när jag kom hem..

Du är så jävla vacker!

haha fett grymt :D

är du modell?

sv: ahaa:) du ser i alla fall ut som en ;)

Nae!

Fan va orättvist, lika vass framför som bakom kameran, jag dör!

Eller så tar jag bara bort dej från bloglover, och glömmer bort att du överhuvudtaget finns, orättvist fan! ;)



Skojjar ba, du är grym tjejen, dej ska bli kul att följa på livets stig, verkligen :)

Va snygga bilder!:D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: