Randigt . . .

Målade mina naglar randiga igår. Det var inte lätt kan jag säga, men blev ändå rätt nöjd. Ser bättre ut på långt håll, så kanske inte ser så jättebra ut på bilden. Ser lite konstigt ut också för det silvriga glänste så mycket :P

Använde tejp för att göra ränderna.. Jobbigt att klippa tejpbitar och få dom raka och lika tjocka :P Men det är kul att fixa med naglarna tycker jag :))

 


Riktigt snyggt:D



Tänkte fråga dig en sak. Använder du din blixt ofta?

Okej, okej=) Nä jag bara undrar för jag har gått och blivit sugen på en blixt. Funderar lite på en ringblixt kanske istället då jag har en gammal externblixt som fungerar.

Åh snyggt :D

Anonym

Hej



Vad duktig du är!



Jag har börjat få upp intresse för foto och undrar om det här kan vara en bra nybörjarkamera? - Nikon D50 + Nikkor 18-55 och 55-200

Jag har aldrig haft en systemkamera. Har du något bra tips till mig som är nybörjare? Vad ska jag tänka på inför mitt köp?



Tack på förhand!!

Ebba



Svar till Anonym:



Ja, det hade nog vart en bra kamera att börja med. En bra sak är att lära sig inställningarna och testa olika. Det är då man lär sig mest, inte bara fota på Auto hela tiden som många gör..

Sovit gott i natt? :)

Ha en bra dag!

Åh, nu blev jag sugen på lakrits ;)

JAG ÄLSKAR DIN BLOGG. JAG ÄLSKAR ALLT MED DIN BLOGG.

hahaha. seriöst jag gör det.. ):

riktigt fin blogg!

hur får du din meny till höger?

Sv: Det finns en otrolig likhet mellan dina naglar och lakrits, må jag minsann säj!

oj låter som att du hade ett heldagsprojekt =)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: