Olycklig kärlek

Idag fotade jag Sandra och Dragan med temat "Olycklig Kärlek". Jag har inte hunnit redigera bilderna än, men lägger upp en iaf som jag redigerat.. Resten kommer imon eller något :))
Tack till Pernilla också som hjälpte till med reflexskärm och sånt!


Snygg bild:D

gillar din blogg, kolla gärna in min :)

Lite synd med ljuset som blev på vissa bilder. Var ju inte ett optimalt ställe heller ;) Men vi gjorde trots allt det bästa utav situationen

sv; Okej :)! Tack så mycket :D!

btw, grymt fin bild där :) Du är så himla kreativ! haha

Otroligt fina bilder, vad har du för kamera? och vad har du för kamera när du fotar i vattneT?

sv; Hehe okej :) Men jag vet att du är kreativ ändå x] haha, förstår inte hur man kan hitta på allt du fotar :P

Vad gör du denna söndag ? har du lika chill som ja :P

sv; haha :D Well det är ingenting i jämförelse med min torka :p Jag har inte fotat nå vidare seriöst på flera veckor :/ Bara väntar på att träden ska gulna! Haha har ingen bättre fotoidé xD Jag har bara småfotat 5-10 minuter men inte varit ute på en ordentlig runda i 1 timme och tagit över 100 bilder >.< Vet verkligen inte vad jag ska fota! haha

sv; Ja det får vi verkligen hoppas :D Då ska jag försöka få med morsan till göteborg faktiskt och gå på botaniska igen :) Var himla fint att gå där!

sv; Yes det var jag :) Kolla 20 juli på min bilddagbok, fotofatima :) TYVÄRR... glömde jag lägga in alla bilderna på datan & raderade alla... begåvat som bara den säger jag :) & Glömde mitt stativ så blev inte så många bra bilder i växthuset :P

jesus vilken fin blogg du har! älskar headern och bakgrunden! helt awesome! :D

sv; Hehe det är kul om det är första gången ;) Fanns massa olika saker :p Men var rädd för att kameran skulle bli fuktskadad för rätt var det va så kom det ju duschar från tak & väggar :/ haha. Men klippiga bergen eller var det nu än hette var riktigt fint :) Bara synd att jag inte hade stativet återigen.. hehe

Grattis :) super fin blogg btw:D<3

Hejsan! Veckans blogg är nu avgjord! Kika in på bloggen och kolla om du är en vinnare. Om inte, glöm inte att gratta vinnaren :)!

ahh okeej :) mpstesäga att bilden ovanför va riktigt snygg :)

Gillar din blogg skarpt!

sv; :D Grattis till vinsten :)!

Den va du verkligen värd :D <3

Sv: Varsågod :)

Lägg in bilderna så fort du kan..

Vill verkligen se dom :)

riktigt nice där! :)

du är duktig på att fota!

jätte snygga bilder :)

Tycker bilderna är helt underbara, tror det har mk att göra med att den är i gråskaleton & rött.


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: