Mer besökare till din blogg ?

Pernilla tipsade mig förut om en sida som heter Bloggtrafik.nu. Jag brukar egentligen inte bli medlem på sånt för att få besökare, men gjorde det idag och har fått en del besök genom sidan och är garanterad över 150 besök till.. Man måste ju gå in på andras bloggar för att få poäng, men har man ingenting att göra är det rätt kul om man hamnar på en bra blogg :P
Låter det intressant kan man ju alltid registrera sig och se vad man tycker om det :))

Klicka HÄR för att komma till sidan! :P

En liten uppdatering bara :P
Nu (en dag senare) har jag 476 garanterade besökrare!
Så bli medlem! Funkar riktigt bra faktiskt :))


Blev en slumpad bild idag också, fast denna var lite nyare ;P Från Juli i år :))


Ska du säga! ;)

Den här tog andan från mej, du rockar, du bloglovar alla gånger :D

Grym bild:D

Jag är med där, man får många besökare men tyvärr är det enligt mig endel sämre bloggar som man ser

Har också provat den där sidan. Väntat tre dagar på att få min blogg godkänd nu :/

allt bra idaG? :)

hoppas du får en bra lördag!

God Morgon ! :D

Hur har din lördag morgonen börjat ? Tittade du på Idol igår ?



Kram // Naima www.naaimas.blogg.se

jätte fina blider du tar! :)

SV: Tack så jätte mycket! :D

riktigt fina bilder ! & super snygg blogg

Sv: Tack så mycket =) Inga dåliga bilder du har här heller! /Mattias

Okej, jag kommer inte ihåg vad det hotellet jag var på hette x)

Vill du bli dagens blogg? Anmäld dig nu!

Direkt länk http://emmimalmberg.blogg.se/2010/september/dagens-blogg-2.html#comment

Annars får du ha en superbra dag. Kram ♥

sv; roligt att du är med! hör av mig när vinnaren är utvald. allt bra? :)

Sugen på att delta i "Dagens Blogg" ?

Kika in och anmäl dig - endast genom att kommentera det senaste inlägget! Vore superkul om du deltar.

Kram

Har en veckans blogg tävling i min blogg!

Se till och gå med, du har ju inget att

förlora hah, och för bäst chans att vinna så ska du

ha två lotter:)

PUSSPUSS ;*

Du tar så sjukt snygga bilder!!! :D

älskar bilderna i headern :)

kram

Hoppas det funkar lika bra för en annan :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: