Några bilder jag inte visat innan . . .

Idag är det riktigt höstväder ;o Kallt, blåsigt och massa regn! Kallt inne i mitt rum också, sitter och fryser nu.. Därför tänkte jag att jag skulle redigera några bilder som jag inte visat innan från när jag och Viktor var på Cypern i slutet av Maj.. :)) Jag vill ha mer sommar! Den var väldigt mycket för kort i år (fast det brukar den ju vara ;P).. Saknar Cypern, så fint vatten :D Fast det var ganska kallt i vattnet när vi var där eftersom det var rätt tidigt..
Här är bilderna som jag redigerade nu, några går att klicka på och se lite större :))











Var nånstans var du? =)

häftiga bilder, och skitfin dsign! :D

Där var jag också! :) Reste du med apollo så var vi nog på samma hotell/lägenhetshotell. Riktigt mysigt ställe :]

vilka fina bilder, kolla gärna min blogg och säg vad du tycker om dom bilderna :)

man ser dom om du klickar på foton i kategorierna på bloggen :)

Fina bilder

Gud så fina bilder! Hur kan du ta så bra kort o:

jätte fina bilder!

Hej :) fina bilder!

Följa varandra via bloglovin?

Jätte fin blogg och GRYMT fina bilder, riktigt duktig är du! Avundsjuk!

Om du vill får du gärna kika in på min fotoblogg och säga vad du tycker!

Jätte fina bilder!:)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: