IR

Jag var ute förut och fotade i Änggårdsbergen. Tog med stativet och mitt IR-filter också :)) Har inte fotat så mycket med det :P Fast jag blev inte speciellt nöjd med bilderna :P Dom blev inte som jag ville ;o Men jag tog massa andra bilder också som jag lägger upp senare efter jag har redigrat dom :))




Vad gör ett IR- filter egentligen? O__o

ir- filter? :o

Okej, Tack så mycket för svaret :DD

sv: ballt! sökte på det, riktigt balla bilder må jag säga! :o

Din blogg är superbra ska börja följa den , jag skulle också vilja veta lite vad ett irfilter är ?:) kram

Varför vart du inte nöjd för?



Bilderna var ju coola, den sista diggar jag supermycket, färgerna är supercoola!

Jag gillar den tredje bilden mest (:

Fast va var det för fel på de där bilderna? :O

Har du redigerat bilderna med färgerna.. de måste du väl gjort för mina ir bilder blir röda. haha... har fortfarande inte lärt mig hur amn ändrar sånt i ps. Har ju 7.0 versionen.

Riktigt fina bilder, gillar 2,3,4 bäst=)

Sjukt vackra biler! och sjukt bra du är på att fota och redigera! :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: