IR :))

Jag redigerade några gamla IR-bilder förut...
Gjorde en bild i två olika färger, vilken av dom blev bäst?
Är hos Tobias nu <3.. Ska snart kolla på film :))



den första (eller den blåa om man ska säga så) ;)

förlåt, men jag gillar inte ir:(

Den blåa gillade jag bättre faktiskt :)

wow vad fina bilder du tar!! :D Gillar din blogg! <3

Jag tycker båda är lika fina. Men jag väljer den blåa efter som blå är en av min favorit färger.

Den blåa lätt! :D <3

Jag får nog säga att den blåaktiga är bäst...men allt är ju relativt... :)

Jag gillar översta bäst:D

Älskar båda! Så himla fina :D

den blåa, helt klart :)

Jag tycker mest om den första :D

Första blev bäst, tkr jag :)<3

jag tycker den blåa :) kram

Den blåa, helt klart, ser ut som ett vinterlandskap :D

Dom är precis lika bra. På olika sätt :P

den blåa är helt fantastisk! :D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: