Förbättring?

Jag gick igenom lite gamla bilder och hittade en bild som jag tog för två år sedan. Hade inte fotat så länge då (bara några månader) och hade bara min Canon Powershot G9.
Vet inte ens varför jag har sparat denna bilden, inte bra alls och helt suddig :P Fast tänkte att jag skulle försöka göra nånting med bilden ändå. La in den i Photoshop och testade att göra fractalius på den. Det blev faktiskt rätt bra :)) Kul att man kan göra något bra av en bild som är så dålig :P
Den översta bilden är orginalet, helt oredigerad. Haha ;o



hur gör du det där?

Hittade din blogg på din bilddagbok så kikade in!, sjukt fina bilder du har tagit ;o & riktigt snygg blogg :D

Så cool:D

Va fina foton du tar!

Är fractalius något som redan finns i Photoshop eller något man laddar ner till det? :)

fina bilder :)

Coolt!

vad är fractalius?

och vart får man det?? :)

Sv: nej jag förstår ;) men nån gång ibland kanske? :)

du tar verkligen jättefina bilder ! :D

Sjukt snygga bilder, frågar som alla andra, vart har du fått tag på fractalius? :) Ser spännande ut...


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: