En tidig morgon

Jag har väntat flera veckor typ på att det ska vara dagg ute på morgonen, ställt klockan flera gånger för att kolla ut om det vart nån, men har inte varit det ;o Fast idag äntligen var det massa dagg och frost ute i trädgården. Jag väntade tills solen hade gått upp lite mer, för jag ville inte fota i skuggan. Det var riktigt kallt och jag nästan låg ner i gräset och fotade :P Mitt ena knä (som jag hade ner i gräset) och mina fötter höll på att förfrysa typ :P
Kommer fler bilder lite senare efter jag har vart ute med Pernilla :))


hur får du ljuset sådär ? ;o

helt galet snygg bild ! :)

Gosch va fint :)

supersnygg bild!

du tar så sjukt fina bilder!

Vi har haft frost här i flera dagar...

gud, hvor fin blogg du har! :o

Riktigt snygg bild:D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: