Efter regn kommer sol . . .

. . . och sen åska, hagel och ännu mer regn ;o

Idag var det rätt skumt väder.. Har regnat för det mesta, men lite då och då har solen tittat fram, då passade jag på att gå ut och fota lite i buskarna här utanför. Använde mitt stjärnfilter också som jag inte använt på jättelänge :P Blev några bilder innan solen gick i moln igen :))




Finner den första bilden lite extra härlig, kalas!

asso du är verkligen jätte duktig på att fota!

Riktigt fina bilder:D

Wow vad coola bilder! :D

hur har du redigerat bilderna? :O

Åh den första bara älskade jag!

Amazing! Speciellt den första!

ojojoj, du är sjukt duktigt ju! Sitter bara och stirrar på bilderna, de är underbara. Alla bilder på din blogg i allmänhet är det! Keep it up!

Sjukt häftiga bilder! :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: