Bild

Ska åka till min älskling snart och vara där tills imon <3

Blev bara någon randombild idag :P Klickade på ett datum bland mina mappar och tog en bild från den mappen jag hamna på.. En vinterbild blev det från fjärde Februari ;o Längtar verkligen inte till vintern, men det är ändå rätt fint med snö :P


sjukt fin bild :D

hur månag gb har du på din hårddisk?:D

svara gärna i ett av mina inlägg:]

var är bilden tagen? den är jätte fin :D

Eller hur, man längtar inte till kylan, men man längtar lite efter att ta snöbilder! :D

Underbar bild, usch för den kalla vintern.:(

Har haft frågestund, och nu är svaren uppe. Mycket handlade om foto och du kom på tal. Är du intresserad kan du ju alltid kolla in. Inget måste dock! :D

Riktigt snygg bild:D

Jaha okej! :P Det såg nästan ut som att du hade smält in en annan bild också! xD



Fin bild ovan!

Snyggt! Jag brukar aldrig gilla landskapsbilder, ofta är de så fantasilösa, men denna var riktigt fin! :D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: