Tråkväder!

Åkte till Askim förut för att fota lite IR. Var inte berädd på att det skulle vara så kallt ;o Blåste jättemycket också, höll på att frysa ihjäl typ :P Tur att jag hade bilen så jag slapp åka buss.. Blev inte många bilder, men är ändå lite nöjd med dom jag tog. (Iaf andra bilden)
Blåser fortfarande jättemycket nu, mitt rum typ skakar ;o Hoppas inte väggen blåser in. Det hade vart lite jobbigt..




HELT MAGISKA BILDER!!! :D

Första bilden var bäst. Ser ut som att molnen rör sig på den bilden

sv; åh tack! :)

Det snöade i Oslo i går kväll..

Hos dig också?

Jättesnygga bilder!

Tycker du ska vara otroligt nöjd med alla tre jag :)

Otroligt snygga bilder!!

Alla bilderna var jättefina :)

Wow! Vilka fina bilder!! :D

fina bilder ! :)

stört vad fina bilder du tar!!!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: