Tråk . . .

Inte funnits nånting att göra idag. Tråkigt väder också, så inte kul att gå ut heller.. Ville göra nånting, så jag skrev ut en ny bakgrund och fotade lite vatten. Det fördrev tiden lite iaf :P Verkar bli bättre väder imon, iaf halva dagen, då vill jag ut och fota nånting :)) Tråkigt att sitta inne hela tiden ;o
Här är tre av bilderna jag tog nyss. Vilken gillar ni mest? :))




Den sista var riktigt grym :D de andra var ju också grymma men den sista älskar jag :D

snygga, hur fick du dem så färgglada? :)

Sista bilden är awesome!!

Men ut och sprid ditt fotograferande, skaffa visitkort och dela ut! :) (om du vill ;) )

Häftiga, som vanligt ;) kan inte säga vilken som är bäst, alla var lika fina :P

Den i mitten! Den var riktigt speciell, sjukt duktig du är. :) vilken är din favorit av mina?

frida :)

den längst ner, vad slänger du i vattnet elller hur gör du för att det ska komma upp?

kan du inte svara på den här frågan i nästa inlägg?

tack på förhand :)

Jag tror att jag gillar den sista mest.

Vilka fina bilder!

Riktigt coola bilder! Gillar mest den längst ner :)

Den första tyckte jag var finast! :D

Svar till "frida":

Jag har ett inlägg där jag visar hur det ser ut när jag fotar vattendroppar.

http://stargirlphoto.blogg.se/2009/december/vattendroppar.html

OMg sjuk fina bilder :o

Den sista var awesome :)!

sv: Bloggen är ju ett jättebra sätt att visa upp vad man kan :)

Den sista är underbar!

Alla var fina, men jag älskar den sista!

sv: Ja, det fastnar liksom inte! Foto är svårt att slå igenom riktigt med, mycket konkurrans och så :/

Men om man verkligen älskar det man gör så fixar det sig!

Den sista! :)

grymt läckra bilder!

Superläckra bilder, mina bilder är asafula jämfört med dina!

Roligt att se att vissa inte ens läser texten utan direkt går på bilderna ;) Men jag gillar den sista bilden av dem alla

Härliga bilder! Nyss stått och fotat över 300 liknande bilder, phew. Det var så kul att jag inte kunde sluta, sen kom jag på att jag måste gå igenom alla sen också >< Satt iaf och googlade på tips, försökte nämligen igår utan fantastiska resultat, och hittade bla din blogg (: När det klickade för mig att blixten är din vän (efter att läst det upprepade gånger på flera olika sidor) blev det ju en helt annan sak haha. Iaf, grymt jobbat. Fantastisk skärpa!

Gillar alla tre, men nr 2 hade en rolig form.

Alla tre var riktigt fina! :)

Jag har en fråga till dig.. Vad använder du för objektiv när du fotar vattendroppar? Ser dig som min förebild att kunna bli lika bra som dig. För du är riktigt duktig måste jag säga! Hoppas gärna på svar.

/Tilda

Svar till "tilda":

Tack så mycket :)) Jag använder Tamron 90mm, ett macroobjektiv. (Kunde inte svara på din blogg, därför svarar jag här ist)

Den sista gillar jag bäst :3

Jag gillade den första bäst, supersnyggt!!

jätte fina bilder

heej, snälla kan du rösta på min bild i tävlingen på http://sarahbackstrom.blogg.se ( det är bild nummer två)

fina bilder allihopa! :)

grymt snygga bilder:D

Jätte fina bilder!! :D

Emilia

shit!du är ju helt sjukt duktig på att fotta! :D

Säger återigen, sååå otroligt fina ! ;)

Men var får man sånt bakgrundspapper ifrån ? ;))

Maria

Den sista helt klart :D

Men alla var helt awsome som vanligt :)

nej men tjaa! <3

gud va avundsjuk ja blir ;o

hur gör du sista bilden ?

fett svårt att pricka ju ;o

hur får du till din bakrund så himla färgglad och fin ????? :D:D:D

Anonym

skulle vara så grymt tacksam om du gjorde en video där du visade hur du knäpper alla dina vattenbilder, vilka bakgrunder du använder dig av osv. dina bilder är helt amazing!

hur tar du bilderna? :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: