Lights in Alingsås

I fredags åkte jag och Tobias för att fota Lights in Alingsås. Blev bra väder på kvällen, men lite dimmigt. Jag var där förra året och fotade med Pernilla. Tyckte inte det var så speciellt bra då, men jämför man med hur det såg ut i år var det jättebra sist ;o Var ingenting som var speciellt på något sätt.. Det bästa var några trådar som hängde över vattnet och träd upplysta runt om :P Så långt mellan varje "station" var det också, dom borde haft lite lampor och sånt emellan, men det hade dom inte. Tråkigt att det var så dåligt i år ;/
Blev knappt 40 bilder på typ två timmar, lägger upp några av dom..



Hade ställt kameran på 30 sekunder lång slutartid och stötte till den det första jag gjorde :P Så det fick bli en knäpp bild istället :)) Det är på samma ställe som bilden över.




Coola bilder:)

Sv: Varse:)

Den "knasiga" bilden var ju cool ju! ;)

så det var dig jag såg! :O jag var också ute och fotade ljus i alingsås ikväll, såg någon som såg ut som du men det var för mörkt för att vara säker :S gud vad korkad jag känner mig nu som inte sa hej...

Alingsåstidningen håller en fototävling med temat ljus i alingsås, förstapriset är 2000 kr, TYCKER DU SKA VARA MED!!

http://www.alingsastidning.se/highlights.asp

Underbara bilder! Sjukt fina!

Oj, gud vilka fina bilder!

tyckte också precis som du, att det var tråkigt ljussättning i år, långt mellan stationerna och mörkt, man visste inte riktigt vart man skull gå. Men ganska fina bilder blir de ändåå :)

Fina :)

grymt snygga bilder:D

grymt fina bilder ! :O

måste bara fråga hur du får till det sådär grönt i första bilden ? :D

Coola bilder! :D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: