Lalalaaaa

Ska träffa Tobias om en stund. Ska åka hem till honom i helgen. Har lite bråttom nu ;o
Här är en bild som jag fotade igår åt mamma :))

Glöm inte att vara med i min fototävling :P


Hej :) Jag behöver ett tävlande bidrag till veckans Talang senast idag. Skicka det till [email protected] Jag hoppas att du hinner. Ha en bra helg :)

Vakkert bilde! Likte godt den skarpe rosafargen på blomstene mot den svarte bakgrunnen. :)

Åh vad jag älskar dina bilder, och din blogg i huvudtaget! Du är min favorit bland bloggarna

Om du gillar fotografering kanske du vill kolla in min fotoblogg där det bjuds på massor av bilder!

Nu har jag gjort ett inlägg om dig i min blogg :p

Hejsan! Jag tycker det är så roligt med foto redigerings program som man också kan göra collage i :D Men nu är det så att INGET photoshop funkar på min data :/ Så jag undrar om du vet något bra eller något som kanske liknar photoshop ? Skulle bli glad om jag fick förslag på det som jag kan ladda ner, jag skulle dock tycka att mitt bloggande skulle bli roligare också! * Psst ! Har redan Picasa, är dock inte så nöjd med det :) * Glada hälsningar från mig! ♥

Snygg bild :D

Din blogg är så fin! Älskar designen :)

Bilderna också! :D

SV; skulle vilja ha ett där man kan göra collage och så att det finns stickers också som man kan klistra in som finns i själva programmet :)

Hejsan =) Har en fråga om fototävlingen ^^

Du skrev ju att om man inte vill ha sin egna vinnarbild kunde man få välja en av dina bilder, men undrar om man kan få välja en av sina egna fast inte vinnarbilder utan kanske något familjeporträtt ^^?

Sv: Vsg! ((:

sv; okej då vet ja de ^^ Hehe, dom lovar klar himmel imorgon hela dagen så ska upp extra tidigt så jag hinner fota innan min buss går :)!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: