Lalalaaa :))

Nästa helg ska Tobias ha Halloweenfest och idag var vi och köpte utklädnader. Tänker inte visa hur jag ser ut med min innan helgen :P Ni får se en censurerad bild sålänge ;P

 

Glöm inte rösta på min bild (Nummer 2) i Lisas fototävling! Klicka här för att komma dit!


Hehe vet redan vad du kommer vara, men vad skall Tobias vara förnågot?

Hej på dig sötnos! :) Just nu lottar vi ut en GOODIEBAG med produkter ifrån bland annat Clinique, Guldfynd och Loreál.



För mer info och för att komma direkt till inlägget, klicka på länken: http://pappasguldkort.blogg.se/2010/october/tavling-vinn-en-goodiebag-fylld-med-det-har.html

Hej! Spana gärna in min blogg http://wordsbyme.se

Där hittar du en rykande färsk TÄVLING, modekollage och annat skoj!

Välkommen!

Hej vännen!



Det var ett tag sedan jag skrev kommentar nu.



Fina bilder som alltid. Ska såklart rösta=)

Det var försent att rösta nu =(

har rn fråga till om tamron 90mm. har det egen motor ? ;)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: