IR

Har vart med Tobias hela helgen, det var mysigt <3 Jättetråkigt väder har det varit, så har inte fotat nånting ;o Men idag var det soligt, så jag gick ut och fotade lite IR-bilder förut.
Bilderna såg ut att vara bra i kameran, men jag var inte nöjd med någon när jag la in dom på datan ;o Haha.. Fast jag lägger upp några av dom ändå :))




Den sista var jättefin!

OMG kvinna ! du tar ju asbra bilder ju! vill ha dina KUNSKAPER :DD



föresten : har du något bra tips om man ska köpa en kamera ? :)

vilket märke är bäst om man gillar och ta naturbilder och porträttbilder :DDD?

hur tar man ir-bilder?

Hej , asså du tar sjukt snygga bilder !

jag vet inte vad jag ska göra !

kan du ge några tips till mig ?

jag älskar att ta bilder och jag gillar dina, dom är sjukt snygga och coola,

men jag vet inte , jag har en Nikon D3000 och 18-55 objektiv. men jag vet inte , jag vill ha ett bättre men kan du ge nåt tips ? ;D

tack :)

mosca

tufft! :D

Varför är du inte nöjd för dom är jättefina!

vill du va med och tävla på min blogg ?

de kan bli du som vinner :D

Tack så mkt för tipset :))

tror mitt nästa köp blir en canon ;)

Fin blogg :)

SV: TAck så jätte mycket! och måste säga att dina foton är grymt snygga! ;D

vinnaren för fototävlingen är avgjord, tyvärr så blev det inte du men kikar gärna in och se vem det blev:)!

Har du bloglovin?

jag avgudar dina bilder!

Okej, följa varandra?

vadå inte nöjd? Första och tredje bilden är ju underbara!

Grymt snygga bilder:D

Jättefina bilder! :) , Har du photoshopat dom mycket , eller blev dom så där bra redan från början ?! :D

Riktigt nice i alla fall! ;)

Och jag är inte så bra på sånna här saker , så jag undrar en grej; hur gör man när man fotar IR , eller vad man ska säga ? 8) , :D

Jättefina juh! :o :D

Shiiit, vilka grymma bilder! :o Jätte snygga! :D

Kolla gärna in min fotoblogg :)

Jag älskar dina bilder, dom är så fantastiskt fina!

Oj, oj, oj! Vilka fina bilder du har tagit (och redigerat!). Känner att jag skulle vilja fråga en sak? Vilken kamera har du (förlåt om jag missat!) och har du tips när man ska köpa systemkamera? Vad bör jag kolla efter osv? Märke? Sort? Modell?



Kom gjärna med en hej dundrandes MASSA förslag!:D De är ju trots allt det jag vill!:p

du är så otroligt duktig.

jag fattar inte hur du gör det , men det är helt otroligt !

Superbe paysages

Jag har kollat in din blogg tidigare och jag har alltid tyckt att du tar sjukt fina bilder!

älskar bilderna ! :D du är så hiiiimla duktig. Redigerara du alla dina bilder innan du lägger ut dem eller får du så fina färger och kontraster när när fotar ? :)

Den sista bilden var heelt amazing :D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: