Halloween-Naglar

Ska på Halloweenfest hos min älskling ikväll, så igår fixade jag mina naglar. Tänkte inte göra nåt speciellt först, men ångrade mig när jag tittade på mina nagellack och fick en annan idé. Jag målade svarta toppar med glitter på, sen en silverrand under. Satte dit tre stycken små röda pärlor på båda ringfingrarna. Tog ganska lång tid att göra, men det blev rätt bra faktiskt :))
Tog bild på det igår också, men tycker det ser mycket bättre ut på riktigt än på bilden :P



Dom här nagellacken använde jag..

va snyggt :D

har försökt att dekorera mina naglar , men lyckas inte x)

Coola naglar

skitläckert!

Snygga dom blev! :D

Maud

Kanonfint kram från din Gudmor;)

Snyggt! Snacka om pilligt ;D

Hej ! Är du med i Tävlingen om Dagens Blogg, ! Kolla bloggen & kommentera !

snygga naglar!

allt bra med dig?

det blev hur fint som helst!:)



allt bra?

kram♥

dagens blogg 'är igång:)

komentera och var med:)

lottar u8t vinnaren ikväll sen:) <3


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: