Ett litet vattenfall . . . Eller nåt . . .

Tog några bilder förut utan IR-filtret också :P Det rann ganska mycket vatten under en typ bro..
Klicka på bilden för att se den större :))


grym bild:D

Jag säger som vanligt. Du är Grym!

Jag tänkte höra med dig om du vet någon bra hemsida för illustration tutorials eller så? Du kanske vet en bloggare som gör olika tips. Isf är jag hemskt tacksam om du kan skriva någon till mig :) jag har nämligen nyss fått adobe illustrator och jag har INGEN aning om hur man använder det. Haha. Tack på förhand:)

jättefina bilder som vanligt,

jag behöver ganska mycket tips så förlåt om jag tjatar men jag tycker att du är SJUKT duktig !



jag vet nite vilket objektiv jag ska köpa.

mamma säger att ajg ska få ett i julklapp men jag vet inte vad som är bra,

det får inte vara över 2000.

jag vgillar att fota nära, och zooma in ganska mycket på natueren, men ibland så står jag ju jättellångt ifrån, så att jag vet inte,

tack på förhand <3

Coolt! :)

Grymt vacker bild!

Ååh va fin bild!.



Jag älskar långa slutartider!

:)

Vad hadde du för inställningar på bilden? :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: