Bilder från helgen . . .

Var så härligt väder i lördags så jag och Tobias var ute några timmar. Gick runt i Botaniska Trädgården, det är massa fina färger där nu. Även lite blommor finns det kvar, sen har dom lite annorlunda träd med tuffa löv som är kul att fota :))









Grymt fina bilder!

Allt bra med dig? :)

sv: okej hoppas de! :)

super fina bilder!!

Nu drar dagens blogg igång hos mej igen! Anmäl dej i inlägget "dagens blogg", vinnaren väljer jag imorn! Lycka till!

Finfina :)

Kul att du vill bli dagens blogg! Väljer en vinnare idag!



Veckans blogg är även uppe i bloggen, vinnarna får massa länkningar under en veckas tid. Mer info i inlägget "veckans blogg"! :)



varse :D

Superfina bilder:D

Helt ärligt, du kan tamigtusan inte misslyckas med bilder du=)

Vilka härliga bilder! :)

Wow. Nydlige bilder!

SÅ VACKRA BILDER!! :D

Härliga färgsprakande bilder :)

Guuud vilka finfinfina bilder! :D

Underbara höst-bilder så ska det se ut ;)

Läckra bilder! :D

Vilken fin bokeh!

M

Otroligt fina bilder

Oj, så fint ditt bokeh blir!

grymt fina bilder, funderarr på att köpa ett sånt objektiv , eller öndska mig i julklapp :)

har du några mer tips?

typ på om jag ska ta på vatten,

vad är det som du tar i vattnet ?

Otroligt fina naturbilder. Älskar bokehn :D

herregud vilka fina bilder !!!! älskar dina, älskar dina ljus och älskar dina bilder. :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: