Ännu mer höstbilder

Jag hade inget att göra förut så jag gick ut en stund med kameran. Bara runt om där jag bor, så det fanns inte så mycket att fota. Det blev mest löv och sånt :P Snart försvinner väl alla fina färger, så får fota det medan det fortfarande är kvar ;o
Dom två översta bilderna är oredigerade..




så fin blogg och så fina bilder! :)

sv: varsågod! :) är allt bra med dig?

ingen fara alls:D



åhh vad glad jag blir:] så himla snällt du=)!!!

kommer bli spännande:D

älskar dina bilder!:)

Jag längtar till nästa säsong, finns mycket vackra saker att fota under vintern! Synd att det ska vara så förbaskat kallt dock, man blir inte sugen på att vara ute någon längre tid.. :P

svar: men lugnt:)

hösten är tacksam att fota.

fina bilder, du är duktig!

Hejsan! Först vill jag säga att din blogg är riktigt fin! Det verkar som om du gillar hösten? Då kanske du skulle vilja kika in på min blogg, här är en länk till ett inlägg med höstbilder! ;)



http://rebock.devote.se/blogs/6344015/faergstarkt.htm



kram!

gillar bilderna!



http://adamlagerstromm.blogg.se

Fastnade för första bilden :) Mycket fin!

Hej! Fin blogg :)). Följa varann på bloglovin? :)

Usch ja snart kommer väl den ickevälkomna snön!

fetans fina bilder :D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: