Nya designen på bdb

Nu har jag testat den nya designen på Bilddagboken ett tag och jag måste säga att jag tycker den är väldigt bra :)) Gillar den nya mer än den gamla. Dom har fixat så man kan ha en presentation med en av sina egna bilder som bakgrund, riktigt snyggt! Ska skriva om presentationen för min gamla blev konstig med den nya designen, därför har jag ingen presentation just nu. Man ser också dom 5 senaste bilderna man har lagt upp lite längre ner på presentationen.
Klicka på bilden för att se den större..

Jag zoomade ut bilden för att få med mer när jag printscreena, så kalenden blev lite konstig. Den ser ut som den brukar i vanliga fall, inte så avlång som den blev här :P

Vad heter du på bdb? :)

Hur fixade du de? :D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: