Nattbild

Igår på kvällen åkte jag och Erika till Fiskebäck och fotade lite. Var rätt dimmigt, men ändå stjärnklart. Blev bara fem bilder eftersom det var så kallt och vi fotade med rätt långa slutartider. Till slut immade linsen på båda våra kameror igen och allting var blött ;o Då packade vi ner och åkte hem igen. Jag såg typ ingenting den sista biten när jag körde för det var så mycket dimma :P
Av dom fem bilderna är det bara en som jag blev nöjd med och det var denna här nere.. Riktigt svårt att få fokusen rätt och kompositionen bra när det är kolsvart ute :P
Nu ska jag göra i ordning mig för att åka på fotostudio-lektion som börjar halv sju,
och sen efter det åker jag hem till min älskling <3



skönt att höra!:)



fin bild:D<3

stjärnorna, är dom sådär för att du rört kameran eller för att jorden snurrar? Haha låter som en helt iq-befriad fråga, men det blev så häftigt! :D

Hellie

jättefin bild, hur träffades du och Tobias egentligen? För jag har förstått att han också tycker om att fota:) tacksam för svar

kram

IDA

hur tog du denna bild?

jag beundrar dig & din blogg jättemycket ! hur kan du få så klara bilder ? & hur har du lärt dig allt du gör ?

hur ska man kunna få kontakt med dig ? vill så gärna ha svar på några frågor. ! :)

Snygg bild! :)

sv. tack så mycket :)

gu vilken fin bild!

Okej! :D

Grymt snygg bild:D

sjukt fin blogg!



när du tar kvällsbilder, vad har du för inställning då ?


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: