London

Idag åker jag till London :D Ska fira pappa som fyller 50 på lördag. Hoppas det kommer vara bra väder, det visar olika hela tiden när man kollar, så det är svårt att veta :P Men det kommer säkert bli kul och jag ska försöka fota massa :D Jag har varit i London två gånger innan och det är en väldigt fin stad :))
Kommer hem på söndag igen, det finns internet på hotellet, så får se om jag hinner göra nåt inlägg nån dag :P Men nu ska jag fortsätta att göra i ordning mig, så jag är klar till 13.00 då vi ska åka till landvetter flygplats.
Här är en bild från när jag var i London nov 2008.


Okej :)

Jag älskar den bilden :O :D

Har du något tips på ett bra hotell där? :)

haha, kom hem från london i måndags!

Svar: Åh tack för att du svarade. Då var det som jag trodde (: Härligt att du delar med dig av dina knep, känns inte riktigt som att alla vill det. Jag är ju också helt självlärd och man lär sig nya saker hela tiden (:

Denna bilden var skitmäktig!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: