Lite ändringar

Har suttit nu ett tag och försökt fixa lite grejer på bloggen. Blev bara lite ändringar i menyn och en ny profilbild. Ska göra ett nytt inlägg om min kamerautrustning och har gjort ett inlägg där det står hur man kan kontakta mig förutom på bloggen.
Blev mycket bättre såhär tycker jag. Kommer nog bli lite fler småändringar i bloggen, tänkte först göra om hela designen, men det kommer jag inte göra. Men ska förbättra headern lite och så iaf :P
En sak får jag inte som jag vill och det är texten under min profilbild, den sitter inte rakt under bilden och det är störande :P Så om någon vet hur man gör hade det vart snällt att skriva det till mig :))


Jag vet hur man ändrar ditt problem :P

Se till så att du har samma padding och bredd på text och bildrutan så ska det nog se bättre ut :)

Testa centrera texten? :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: