Grattis på mig!

Idag fyller jag 21! ;o Tiden går jättesnabbt ju, lite för snabbt ibland :P Fint väder är det med, helt blå himmel och sol :)) Säkert jättekallt också, men det gör ingenting för det brukar alltid regna när jag fyller år :P Fast så har jag ju blivit sjuk såklart! Ont i halsen och sånt.. Så jobbigt! Hoppas att jag kan göra nånting idag ändå, tråkigt att bara sitta hemma själv hela dagen ;/
Satt igår med en bild i Photoshop med bilder på mig själv :P


GRATTIS :)

Oj vad gammal du är, en riktig kärring :) Vart är rullatorn? ;) Nej ajg bara skojar såklart :)

Grattis och hoppas du får en jätte bra födelsedag :) kram

grattis :') du måste andra åldern i info texten :P

grattis! :D

Ja må hon leva

Ja må hon leva

Ja må hon leva uti hundrade år



Ja visst ska hon leva

Ja visst ska hon leva

Ja visst ska hon leva

uti hundraaaade ååååååår



Grattis på Födelsedagen! =)

Grattis! Hoppas du får en härlig födelsedag!

Grattis hoppas att du får en jättebra dag :D



sv; jaha. smart!

Jättegrattis!

Grattis! :)

Jätte stort GRATTIS! :) krya på dej!

Grattis:D

Grattis grattis tjejen. Hoppas du haft och får en fortsatt bra dag :)

Grattis och krya på dig!

Grattis Johanna :D

Grattis! Hoppas du får en bra dag :D

Grattis! :D



Svar: Tack detsamma! :D

Grattis!! :D

Grattiis! :D

Grattis!



Tycker det är lite roligt; läste för någon dag sedan (igår?) att din pappa fyller år den 20 november (den 20 november fyller min pojkvän år) sedan läser jag nu att du fyller år den 30 november (och idag firar jag och min pojkvän treårs dag tillsammans). Tycker det var lite roligt :).

grattis! :DD

tycker du ska ha den bilden till en ny header :) fast kanske andra bilder i dendär "rullen"

Grattis:D

Grattis i efterskott. Hoppas du hade en bra födelsedag.

Snyggt collage!

Grattis i efterskott :)

Grattis i efterskott! :D

SV: så lite så :)

Grattis, förresten!! :D

Grattis :D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: