Fototapet

För några veckor sen fotade jag en bild åt mamma som hon skulle göra till en fototapet. I fredags fick vi hem den och pappa satte upp den i lördags. Tycker det blev väldigt bra faktiskt :)) Ska göra en fototapet i mitt rum har jag tänkt, men det blir inte än. Kanske i början av nästa år :))
Färgerna blev inte så bra när jag la upp dom här.. Vet inte varför färgerna blir så mycket sämre på bilderna helt plötsligt, ser inte likadant ut i photoshop ;o



Fototapeten är beställd på http://www.mrperswall.se

snyggt!

vet du var hon beställde det ifrån? :)

Fan vad snyggt! Vart beställer man en sån? :)

Så snyggt det blev.



Asså läser inte folk vad du skriver i bloggen eller? Det står ju vart ni beställt ifrån.

Aha, då förstår jag :D

Vi har funderat på fototapet här hemma också:D

Riktigt snyggt!

vet du vad priset var för tapeten? :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: