En bild på mig..

Redigerade en bild på mig igår kväll från i somras när Kranya hade sminkat mig.
Ser lite konstig ut, men det gör inget :))
Bilden har jag fotat med 50mm i vanligt dagsljus och en reflexskärm.


Hej jag undrar en sak!

Jag undrar om du skulle vilja göra mig en liten tjänst och rösta på mig i en tävling där jag är med. Jag tävlar hos Anton om en reflexskärm. Varje röst är guld värd.



Jag är nummer 8 och direkt länken till tävlingen finner du här ovan.



och du om du röstar på mig och sen skickar en kommentar till mig att du röstat så länkar jag din blogg i min blogg:)

kram tack på förhand

Snygg bild:D Gillar sminkningen

Hejsan! Skulle du snälla kunna rösta på mig som är NR:7 i en tävling? Du får en länk som tack! :D

Länk: http://ballahirs.blogg.se/2010/november/the-finalists.html#comment

Så fin bild ;D

okej, bra och veta :)

tack

Fin bild :) Jag tycker du påminner lite om Taylor Momsen på denna bilden :)

Riktigt snygg bild! :D



eftersom du säger att du är självlärd, hur har du lärt dig allting? :) något tips kanske :) '



Kram


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: