20 November

Denna dagen fyllde pappa 50 (Grattis! :D). På morgonen gick vi ner till Marble Arch där vi tog bussen till Harrods. Jag hade aldrig åkt en sån buss innan, brukar alltid ta tunnelbanan annars. Det var lite läskigt för dom kör rätt galet där :P Harrods öppnade precis när vi kom dit. Vi gick runt där inne en stund, men jag tycker inte det är så kul där :P Ingenting för mig ;P
Efter Harrods åkte vi till Liverpool Street för det var någon marknad där som vi skulle på, men när vi kom dit såg vi att det var stängt ;o Jobbigt! Vi gick och åt lunch på något ställe, inte speciellt god mat :P Sen tog vi bussen till Oxford Circus, men när vi nästan var framme fastnade vi i en aslång kö, typ 10 bussar stod på rad, så vi gick av bussen där ist. Gick först ner till Carnaby Street, den gatan gillar jag :)) Massa fina kläder. Jag fick ett par jeans av mamma och pappa (Tack! :D).
Efter det bestämde jag och Viktor oss för att gå själva i affärer medan mamma och pappa gick någon annan stans. Jag köpte McFlys nya album på HMV också. Tog väldigt lång tid att kolla i affärer. Till slut kunde jag knappt gå mer, hade fått massa skoskav dagen innan och därför tog jag mina andra skor med en liten klack på och fick rätt ont i fötterna efter några timmar ;/ Så vi gick in på Starbucks, köpte varm choklad och vilade fötterna lite :P Sen gick vi tillbaka till hotellrummet och var hur trötta som helst..
Efter vi hade vart på hotellrummet ett tag skulle vi gå ut och leta efter en resturang. På vägen medan vi letade gick jag in i en affär och köpte en väska :)) Tog ett tag innan vi hittade en resturang som verkade bra. Det blev en typ fransk resturang och maten var jättegod!
Jag skulle fota kvällsbilder, så jag och Viktor gick lite tidigare från resturangen till Baker Street där vi tog tunnelbanan till Westminster. Blev några bilder på Big Ben och London Eye. Tycker det är så fint i London på kvällen :)) Skulle åka till Tower Bridge också och fota, men när vi hade åkt en station fick alla hoppa av tåget för det var något ombygge i tunnelbanorna eller något ;/ Kände inte för att ta bussen eftersom vi inte riktigt förstod deras bussystem och klockan var rätt mycket.. Tråkigt, för jag ville fota Tower Bridge för sist blev det inte så bra ;/ Vi åkte tillbaka till hotellet, men innan ville jag fota en fontän som låg vid våran station. En fin fontän som bytte färg :P Efter det gick vi upp till hotellet igen..











Längtar verkligen tills det är min tur att åka dit. Åh vad jag älskar London, det är så vackert! (av vad jag sett på bilder^^)

Och dina bilder blev hur bra som helst! :)

Kvällsbilderna var riktigt fina!

Bussarna i London är verkligen läskiga, man fattar inte var någon ska över huvudtaget, tunnelbana i mitt hjärta :P

jag har oxå vart på harrods :''D

Nattbilderna är helt otroliga! Speciellt den med billjusen (vid Big Ben?).

Håller med, kvällsbilderna var grymma:D

Och grattis till din pappa:D

Åh, kärlek till hästskulpturen!

Jag älskar den 8')

Harrods är bra jag köpte in alla McFlyskivorna där ;)

sv verkligen? o.O x)

Riktigt härliga bilder :}.

oj vilket stort hästhuvud x)

var det bara huvudet eller fanns kroppen oxå? ;P



jätte snygga bilder :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: