Värme

Var inte berädd imorse när jag gick till lektionen att det skulle vara så varmt :o 23 grader visade det hos oss :)) Efter lektionen mötte jag Pernilla i stan. Vi gick på Avenyn upp mot näckrosdammen, men det fanns inget kul där så vi åkte till Slottsskogen istället. När vi gick där hittade vi Camilla på en bänk med Nellie :))
Var en gubbe som visade upp sina husdjur och berättade om dom, två ödlor och en tarantella..
Ödlor har jag inget emot, men den där spindeln var inte det sötaste jag sett ;o Han frågade om någon ville hålla i den :o Nej tack! ;o
Blev några bilder också såklart ;P


Hej :)

Hittade din blogg på bilddagboken. De va sjukt fina bilder, tänk om man va lika duktig som du :D

Hehe, lycka till med allt, kram becca :)

Sv: menar du storleken på bilden eller på filen? Jag menar på filen ;)

Älskar påfåglar och körsbärsblommor=)Jättefina bilder!

Jag tyckte du blev jätte söt på bilderna så det är klart att du skall vara med!

Snygga bilder ovan.. fast det har du alltid!

Vi får se till att göra något roligt på nästa tisdags lektion men vi hörs mer om det senare.



Kram

Toppensnygga bilder!

Hittar du på idag=)?

Hihi okej^^ Jobb, och sedan ska jag iväg och sjunga=)Kram

Ska faktiskt bli kul^^

Tack för länken! :-)

Men nu när jag laddat ner den så kommer jag inte längre, haha, kan du förklara hur man lixom instrallerar den? :-)

jätte fina bilder ! :) gillar verkligen den med påfåglen !



tror det är en sån fågel i alla fall ;P


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: