Valborg

Igår var det Valborg och då var jag i torslanda hemma hos Amanda. Pernilla, Camilla, Sandra och hennes pojkvän Oscar var också där :))
Mötte dom på Backaplan där vi skulle köpa lite saker som vi skulle grilla, sen åkte vi till Amanda.
Vi kom dit vid 5 tiden, startade grillen typ direkt och precis när vi skulle börja grilla börjar det ösregna såklart ;o Fick sitta inne och äta, men det var iaf gott :P
Sen satt vi och tjötade, spelade sanning och konsekvens, buzz och annat kortspel. Jag och Pernilla hade planerat att bada, så vid 21.30 ungefär gick vi ner till havet och tog ett rätt snabbt dopp :P Shit vad kallt det var ;o Men det blev iaf varmt i luften efteråt :P Var så mörkt så det gick typ inte att få bra bilder.
Sen gick vi in och tjötade ännu mer tills klockan blev typ 00.30, då var vi tvungna att gå för att inte missa sista bussen hem. Tar så lång tid att komma hem från Amanda så jag var hemma en och en halv timma senare..

Det var en kul kväll iaf :))

Havet såg inte så lockande ut ;o

 

Sanning och konsekvens, Camilla skulle fria till Amanda

 

Jag och Amanda blandade något från kylskåpet som Pernilla skulle dricka :P

 

Pernilla skulle lapa öl från Sandras navel

 

Oscar målade läppstift på Sandra med ögonbindel. Det blev fint :P

 

Dricka utan händer eller armar är lite svårt :P

 

Jag och Pernilla påväg ner i vattnet ;o

 

Kallt ;o Bilden är lite konstig för var tvungen att ha både blixt och lång slutartid..

 

 

Hade ni en bra valborg då? :))